dijous, 30 d’octubre del 2008

Camp d'Esports inexpugnable!




Tot i que ha passat un estiu entre mig, el Lleida acumula sis mesos sense conèixer la derrota al Camp d'Esports. La darrera desfeta blava a casa data del 3 de maig, quan l'equip aleshores entrenat per Javier Zubillaga va caure derrotat per 0 gols a 1 davant del Vila-real B.

Per assolir qualsevol objectiu en una temporada, ja sigui l'ascens com la permanència, un equip s'ha de fer fort al seu propi estadi, d'on no han de volar gaires punts. El Lleida està en aquesta línia i esperem que continui en la mateixa dinàmica durant molt de temps. Òbviament, sempre és millor guanyar que no pas empatar, però el més important de tot és que l'equip vaigi sumant cada setmana.

Aquesta diumenge visita el Camp d'Esports el Benidorm, un rival que pot acusar el partit de Copa de dimarts contra el Barça, tot i que arriba en una línia ascendent en el campionat de la regularitat; fa sis jornades que no perd. Creieu que li passarà factura l'esforç de la Copa als alacantins?


Boomp3.com


La temporada passada, el Benidorm es va emportar un punt del Camp d'Esports. De fet, els alacantins van ser els que va trencar la ratxa de 630 minuts sense que Castilla rebçes cap gol. Esperem que aquest diumenge, el Lleida pugui cantar ben alt un triomf davant l'afició!

1 comentari:

Anònim ha dit...

esta claro,que de cara al buen funcionamiento del equipo y a que las cosas vayan bien y se cumplan objetivos....se ha de llevar la linea de siempre,ganar en casa y sumar lo que se pueda fuera.en este aspecto el lleida esta haciendo los deberes bien,ya que en cinco jornadas disputas en el camp d´esports los de emili vicente han podido sacar los 3 puntos en 2 ocasiones y terminar sumando 3 empates......osea,que aun no conoce la derrota.sumar fuera de casa es importante,pero no imprescindible.todos sabemos de lo dificil y fea que es la segunda division b...donde para sacar algo positivo a domicilio,te lo debes trabajar bastante.de cara al partido del domingo contra el benidorm,estoy segurisimo de que vamos a conseguir la victoria.y no lo digo tanto porque el benidorm jugó copa el martes,sino porque el lleida esta haciendo las cosas muy bien,esta haciendo un futbol efectivo y a la vez vistoso...y a todo esto le tenemos que sumar que los jugadores saldran al campo al 200%,con ganas de agradar a los aficionados y asi poder borrar el mal sabor de boca que a todos los jugadores y tecnicos,les quedó tras la derrota en alcoy.fue un partido durisimo,donde el equipo en ningun momento se arrugó,e incluso dispuso de varias ocasiones como para traernos algo positivo,de un campo en el cual muy poquitos equipos conseguiran ganar.animo lleida,seguir luchando como lo haceis,seguir con esta humildad que os caracteriza,seguir ilusionando a la aficion...nosotros,los que amamos el escudo de esta ciudad...seguiremos ayudando en todo lo que podamos y asi juntos recogeremos nuestros frutos.
pd:un saludo a ruben martinez y atodo el equipo de segre,por el esfuerzo realizado