dimarts, 25 de novembre del 2008

Centenari Jaume Campabadal







Jaume Campabadal va complir 100 partits amb la samarreta del Lleida amb el braçalet de capità al braç. Un centenari celebrat al Camp del Centenari de Badalonael. El d'Artesa ja va militar al Lleida durant tres temporades ara fa quatre anys, creu que les coses han canviat molt respecte a aquella època.

Jaume Campabadal, de 34 anys, va concedir una entrevista al programa "A que juguem?" de Segre Ràdio, on va repasar l'actualitat de l'equip blau així com també ens va obrir les portes per conèixer al Campabadal més íntim. The Beatles, la familia i mirar la televisió són algunes de les coses que fa el jugador del Lleida en el seu temps lliure.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

hablar de jaume,es hablar de la profesionalidad y la humildad,en persona.un jugador que por su edad,pudo crearnos dudas en su rendimiento esta temporada en lleida.pero que partido tras partido,demuestra que la edad,no ha de ser un impedimento para poder ser un jugador clave en los esquemas del mister.esfuerzo,sacrificio,polivalencia y veterania ....son caracteristicas que el jaume aporta a esta plantilla...sin olvidarnos de que tambien ha encontrado el camino del gol.la expulsion del sabado en badalona,no la tenemos que ver como la de un jugador desquiciado y nervioso,por lo que estaba sucediendo en el terreno de juego......sino la de un jugador que en ningun momento se arrugó y que viendo la dureza del rival.......quiso defender de una manera u otra el escudo que lleva en el corazon.jaume es un jugador muy aprovechable en esta plantilla..pero por favor emili,no olvidemos su edad,que la temporada es larga y que no estaria mal ir dandole descansos de vez en cuando...el equipo y el mismisimo jaume....lo agradecera.
pd;perdon por la ausencia.saludos a ruben y a todo el equipo de segre radio.

Miquel Àngel ha dit...

Jo trobo que lo Jaume té certa semblança (física. en el joc s'assembla més a Davids, Keane, Deco...) amb Zinedine Zidane... Parecido razonable?

VISCA EN JAUME I LA UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA!!!

SEGRE RÀDIO ha dit...

Sí, Mike, tens raó, té una certa retirada a Zinedine Zidane!! Bona comparació!