dilluns, 22 de desembre del 2008

El Nadal en llocs de promoció!

Després de la darrera jornada del 2008, el Lleida no podria acabar millor l'any. El projecte "Tornem a la Base" va millor del que tothom haguès imaginat i aquest és un motiu pel qual tots els lleidatans ens hem de sentir orgullosos. Veure cada setmana un equip fet amb molts jugadors de casa, que mai perd la cara als partits i que vagi on vaigi sabem que donarà la cara!!!

El Badalona va perdre i el més important, el nostre Lleida va guanyar. Som quarts a 6 punts del tercer. I tot això amb 27 punts i a falta d'una jornada per arribar al final de la primera volta. Ara només esperem que el 2009 ens porti la sort necessaria per a que el club solventi els problemes econòmics i que en la plana esportiva les coses continuin igual. El club hauria de començar a moure fitxa en el tema de les renovacions, especialment en la de l'Emili, ja que el seu contracte acaba el 30 de juny. Igual que l'Emili hi ha molts altres jugadors i el que hem de fer és continuar construint un equip com hem fet fins ara!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

pues si señores.....el lleida termina el año 2008 en puestos de promocion a 2ºA.quien nos lo hubiera dicho en julio,cuando la cosa parecia que pintaba muy mal...con un proyecto en el cual el club reducia mucho a nivel de fichas y nominas y que no quedaba otro remedio que contar con jugadores de casa.porque yo soy de los que opina que el "tornem a la base"fue un lema un poco forzado por la situacion economica del club....mas que una apuesta firme por la cantera y sino,que se lo digan a albert urrea,aleix sierra o miki massana entre otros......y es que el problema(bendito problema)es que desde el club...nadie esperaba el gran rendimiento de muchos jugadores que han venido este año y que ahora estan tapando la proyeccion de jugadores de casa.bueno al margen de el tornem a la base...o sea el lema que sea....yo prefiero centrarme en la situacion actual...y esta,dice que el lleida ha sorprendido a todos y que ocupa una posicion en la tabla,que muestra el gran trabajo que se esta realizando.podria nombrar jugador por jugador,agradeciendo el sacrificio y esfuerzo que muestran partido a partido,pero prefiero dar las gracias a un conjunto...que empieza en el señor bujan y acaba en el señor moreu.eso si...perdonemme si hago mencion especial al que para mi es mi jugador preferido,jerson bosch........compromiso,sacrificio,esfuerzo,entrega,lucha,garra,autoridad...etc,etc....este chaval de fondarella me tiene ganado..y es que solo hay que verlo 5 minutos en el campo..para saber lo que va a hacer toda la temporada.este joven tiene delante suyo una nueva oportunidad de fichar por un club mas grande y que mejor trampolin...que hacerlo en el equipo de su tierra y su corazon.gracias jerson,estes donde estes(ojala sea mucho tiempo en lleida)siempre te seguire.en definitiva.....que este año nos comemos a gusto los turrones,esperemos que el año 2009 nos de almenos...lo mismo que el 2008.la aficion del lleida,es una aficion bastante exigente y de veras.....que partido tras partido,solo oigo que aplausos y palabras de respeto hacia un equipo que se lo ha ganado.gracias emili...has logrado conjuntar un grupo de chavales,convirtiendolos en un verdadero equipo.feliz navidad a todos.
pd:un saludo a ruben y a todo el equipo de segre.força lleida.

Marc Retamero Castelló ha dit...

A tots els lectors d'aquest blog, i també a tot l'equip de futbol a Segre Ràdio us desitjo que passeu un MOLT BON NADAL i un FELIÇ ANY NOU! que estigui ple d'alegries personals, esportives i de tot tipus.
MARC

Xavi Canfrán ha dit...

Acabem l'any en zona de promoció!
Això és una gran notícia ja que estem per sobre del que s'havia proposat en un principi. :D

Us desitjo un BON NADAL I FELIÇ 2009!
Que per aquest nou any tots els desitjos i somnis es facin realitat.

Xavi