dilluns, 1 de desembre del 2008

Hi faltaren els gols!!

Al Lleida li va faltar el gol davant la Grama. Dues parts ben diferents i un punt que fa que els blaus continuin en la cinquena posició de la taula. Als rivals els costa fer-nos un gol, però a nosaltres, sovint, també ens costa fer gol. A més, en alguns partits ens falta aquest pelet de sort que fa que una pilota entri o no dins la porteria.

Tot i això, el Lleida va deixar bones sensacions en la segona meitat i em de ser optimistes de cara al partit de dissabte contra el Terrassa. Per cert, hi ha organitzat un autocar d'aficionats per animar a l'equip. Qui vulgui més informació es pot apropar a les oficines del club.

Aquí penjem les opinions d'alguns afeccionats després del partit:


Jerónimo Sutina, aficionat del Lleida:




"Pitu" Martínez, aficionat:

2 comentaris:

Anònim ha dit...

el partido contra la grama,fue un claro ejemplo de que hay veces que la critica de despues del partido,puede ser mejor o peor...simplemente porque la pelota entre o no,en la porteria.se que lo mas importante de un partido,es el gol....pero lo que le paso al lleida el domingo,fue mitad falta de suerte y mitad la gran actuacion del portero rival.el partido pudo ser mas o menos lucido...pero no hemos de negar de que el lleida hizo lo posible para ganar el partido.cal reseñar que emili vicente solo realizo un cambio y que este,fue una muestra de querer llevarse los 3 puntos,ya que dio entrada al campo a iban parra,dejando a marc sellares en el terreno de juego.no hemos de olvidar de que el equipo de santa coloma,ha conseguido la mayoria de sus puntos a domicilio y de que esta segunda b esta loca,con resultados dificiles de entender,donde cualquier equipo te puede amargar la fiesta.en definitiva......la unio esportiva esta teniendo un inicio de temporada espectacular.quien iba a decir hace 3 meses que estariamos quintos?quien hubiera dicho que seriamos el equipo menos goleado y que a estas alturas de temporada solo hubieramos perdido 2 partidos,contra los 2 primeros clasificados y a domicilio?si señores,seamos realistas,no queramos ahora en diciembre que ascendamos a 2º A ,dejemos transcurrir los partidos,consigamos nuestro mayor objetivo,llamado permanencia....y el tiempo y el buen hacer del equipo,al final nos dira de lo que realmente somos capaces.animo a la gente para que el sabado vaya a terrasa,el equipo nos necesita.nosotros no podemos exigir,si no ponemos de nuestra parte y estamos apoyandoles a muerte.
pd:un saludo a ruben y a todo el equipo de segre.

Anònim ha dit...

Un punt que es va quedar curt. És cert que es va fer molts mèrits per marcar sobretot en la segona part. Però ja van moltes jornades en què ens passa el mateix. O no podem marcar o ens fan gol en l'últim minut o, pel que sigui, ens fan gol injust i els punts "volen" o es queden a domicili. La Gramanet també va poder marcar en la segona part tot i que fou la seva única ocasió de gol en aquesta fase del partit. Crec que al Lleida li falta un punt d'alguna cosa que no se ben bé de què es tracta. Diguem-li sort, físic, qualitat...no ho se però és evident que perdem massa punts per "tonteries".