dijous, 21 de maig del 2009

Primeres renovacions...

El porter Eduardo ha sigut el primer en renovar el seu contracte amb el Lleida. El jugador i el club han perllongat la seva vinculació per un any més. Aquest, de fet, és el primer pas d'un seguit d'objectius que s'ha plantejat el club després de lligar la continuïtat d'Emili Vicente a la banqueta del Camp d'Esports. "Trobar un bon bloc de futbolistes és complicat i enguany ho hem aconseguit. A més, la majoria de jugadors són joves, amb qualitat i amb ganes de fer alguna cosa important", afirma el tècnic de La Seu d'Urgell. Els propers haurien de ser Miki i Jaume Delgado. Aquest últim, ja ha mantingut una reunió amb el club i tot i que la proposta formal no hi és, l'acord entre les dues parts pot ser qüestió de dies. "Ja he parlat amb el president i tot i que l'oferta com a tal no hi és, jo estic molt content aquí, el club m'agrada i tothom m'ha tractat molt bé. A més, el tècnic ja m'ha fet saber que compta amb mi i això és important. Ara mateix no tinc cap oferta i suposo que podrem arribar a un acord fàcilment", reconeixia Jaume Delgado, ex del Logronyes.

El club també farà el possible per renovar a Míkel Álvaro i Jon Moya, tot i que la continuïtat dels dos jugadors bascos és complicada per les ofertes de les que disposen. Galán és l'altra pilar bàsic que Emili Vicente vol retenir, però el jugador acaba contracte i té moltes ofertes, entre elles una de l'Espanyol. Un cop s'hagin tractat els temes amb tots aquests jugadors, el Lleida també parlarà amb homes com Sellarés o Casado, que també interessen. I a més, és té la voluntat de millorar el contracte de jugadors de la casa com Jerson i David Giménez per premiar la seva bona temporada.

La qüestió de les baixes i possibles fitxatges queda ara en un segon terme perquè el club vol tancar primer la continuïtat d'aquests jugadors. Depenen de qui es quedi caldrà reforçar algunes posicions o unes altres. A tot això, el Lleida acaba aquest divendres els entrenaments.